Тема уроку:
Звичайні дроби
Мета уроку:
навчальна:
сформувати вміння знаходити дріб від числа, розв’язувати задачі, використовуючи
нові знання, узагальнити поняття дробу;
розвивальна:
розвивати вміння логічно мислити, аналізувати, робити висновки;
виховна:
виховувати наполегливість, старанність, уважність.
Тип
уроку: комбінований
І. Організаційний момент
Привітання
Налаштовуємось
на роботу, учні об’єднують у групи за відповідно рівня
навчальних досягнень,
отримують картки самоконтролю.
Перевіримо
вашу готовність усними вправами.
Уважно
дивимось і запам’ятовуємо.
Даю
учням 2хв подивитись та запам’ятати, а потім перемикаю сторінку.
Учні
відповідають на запитання та об’єднуються у три групи за фігурою, яку обрала їх
група.
Записують
відповіді на дошці, а потім звіряють їх за попередньою сторінкою.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Чи
виникли проблеми з виконанням домашнього
завдання?
Чи
всі завдання були зрозумілі?
Отже,
перевіримо їх.
Ставимо
оцінки за домашнє завдання у картки самоконтролю.
Отже,
всі зрозуміли попередній матеріал, тому напишемо математичний диктант.
І
варіант
- Запишіть у вигляді дробу число чотири сьомих.
- Довжина відрізка дорівнює 20 см. Яку довжину має четверта частина
цього відрізка.
- У класі вчиться 35 учнів, з них 17 – дівчатка. Яку частину класу
становлять дівчата?
- Виразіть у метрах 8 см.
- Виразіть у годинах 4 хв.
- Чим є у дробі одна друга – чисельником чи знаменником – число 2?
ІІ
варіант
- Запишіть у вигляді дробу число сім дванадцятих.
- Довжина відрізка дорівнює 30 см. Яку довжину має шоста частина цього
відрізка.
- У магазин привезли 84 кг помідорів, з них першого дня продали 52 кг.
Яку частину помідорів продали першого дня?
- Виразіть у метрах 9 см.
- Виразіть у годинах 7 хв.
- Чим є у дробі одна друга – чисельником чи знаменником – число 1?
Математичний диктант перевіряють учні, обмінявшись
зошитами та виставляють оцінки в картку самоконтролю.
ІІІ. Повідомлення теми і мети
уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Отже,
мета нашого уроку – навчитися знаходити дріб від числа. Відкривайте зошити,
записуйте дату та тему нашого уроку.
ІV. Актуалізація опорних
знань.
Виконання
усних вправ.
V
Формування вмінь
Виконання письмових вправ
Виконання письмових вправ
Перша
група з середнім та достатнім рівнем навчальних досягнень виконує завдання з
учителем на мультимедійній дошці.
Друга
група учнів з високим рівнем навчальних досягнень виконує завдання самостійно в
зошитах (№703, 705)
Другий
етап роботи: перша група виконує завдання № 693 у зошитах самостійно, а друга –
з вчителем на мультимедійній дошці.
Учні
самі ставлять відповідні запитання та розв’язують задачу на дошці.
VІ Підсумки уроку
А
підсумки уроку підведемо, розв’язавши ребус.
VІІ Домашнє завдання
Вивчити теоретичний матеріал з підручника п.25.
Виконайте вправи № 690, 692, 706, 708
Вивчити теоретичний матеріал з підручника п.25.
Виконайте вправи № 690, 692, 706, 708
Картка самоконтролю
Прізвище, ім’я _______________________________________________________
Група №
__________________________________________________________
|
||
Вид роботи
|
Оцінка
|
|
1.
|
Домашнє завдання
|
|
2.
|
Математичний диктант
|
|
3.
|
Самостійна робота
|
|
4.
|
Робота з вчителем
|
|
Підсумковий бал
|
Немає коментарів:
Дописати коментар